Varianty modelu Y-6C 1913 Cadillac

Na popis, historii a další fotografie >>> KLIKNI ZDE.









































































































Y-6C


1913 Cadillac


měřítko 1 : 48


výroba 1968 – 1972* (1976)


varianty


1


2


3


4


5


6


7


8


9


dle M.I.C.A


1


4


2


5


6


3


7


9


8


rok výroby


1968

               

index ceny


11


7,0


7,0


6,0


6,0


7,0


6,0


4,0


2,0


Typ spodku


Typ A


Typ B


otvory vespod


2 průchozí otvory


zadní otvor průchozí, přední zaslepený


letopočet


1913


vana pod motorem


14 mm


zářezy pod čepy


ne


ano


ne


ano


barva karoserie


zelenozlatá metalíza


Typ střechy


Typ I


Typ II


patky zespod


ne


ano


textura


ne


rám s úchytem


ne


ano


ne


ano


ne


ano


ne


ano


průměr kol


18,5 mm


krabička


E1


E1, F


 












































































































Y-6C


1913 Cadillac


měřítko 1 : 48


výroba 1968 – 1972* (1976)


varianty


10


11


12


13


14


15


16


17


18


dle M.I.C.A


10


11


13


12


14


15


16


19


17


rok výroby


1969

 

1970

       

1972

 

index ceny


8,0


1,0


2,5


10


2,5


4,0


27


25


2,0


Typ spodku


Typ C


Typ A!


Typ D


Typ E


Typ F


otvory vespod


oba otvory zaslepené


2 otvory


bez otvorů


2 otvory


letopočet


1913


913


1913


vana pod motorem


14 mm


16 mm


zářezy pod čepy


ano


barva karoserie


zelenozlatá


zlatá metalíza


Typ střechy


Typ II


Typ III


Typ II


patky zespod


ano


textura


ne


ano


ne


rám s úchytem


ano


průměr kol


17,5 mm


18,5 mm


krabička


F


F, G


G


 



V zelenozlaté verzi s podvozkem typu C je tento model velmi běžný. Jeho výskyt významně převyšuje všechny ostatní uvedené varianty.

 




Starší model vlevo má zelenozlatou metalízu, přední rám okna bez výstupku pro uchycení střechy a karoserie nemá vybrání pro čepy střechy. Na pozdějším zlatém modelu je jasně vidět výstupek na horní hraně rámu okna a polokruhové vybrání pod čepy pro uchycení střechy. Rozdílná délka vany pod motorem je neznatelná. 


Na popis, historii a další fotografie >>> KLIKNI ZDE.


text a foto Libor Mikš


Všechny texty a fotografie podléhají autorským právům a je možné je použít s uvedením linku na server www.diecast.cz u každé fotografie nebo citace. Jinak jen se souhlasem www.diecast.cz.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *